Famous Sekejap Semalam!

- 21.10
advertise here
As Salam semua

Semalam bangun pagi aku terima satu kejutan besar. Kejutan yang memang tak disangka-disangka. Menggigil jugak tangan bila tahu berita ni. Salah sorang rakan blogger bagitahu yang blog kesayangan aku ni masuk Majalah Remaja Edisi 1 Mei 2012. Melompat aku gembira bukan kepalang. Terus cepat-cepat nak beli majalah Remaja. 

Fuh, sekali cover depan gambar Awal dengan Scha wei. Alahai comelnya mereka. Naik seri nak bernikah esok kan. Eh eh, sama lah tarikh kita. ;) 

sila beli dan simpan elok-elok majalah ni.
Setelah dibelek, dipusing dan diselak depan belakang- depan belakang, maka hampir tersembul lah kedua bijik mata aku tatkala melihat sesuatu yang menggembirakan hati. 

kembang sekejap. *padahal memang aku dah kembang kot*
Bertuah. Itu yang aku fikir lah. Entah macam mana, dalam beribu blog yang ada, aku yang terpilih. Syukur sangat-sangat. Dapat markah 3.5 pun dah bangga dah. Bukan senang kan. Maka, ini adalah first time aku featured dalam majalah. Kira memang bangga kembang kempis hidung aku lah kan. Yeay, it is really a big surprise and great present for me! Tak boleh nak cakap apa dah. Yang penting rasa happy sangat. Rasa femes sekejap pun ada. Hewhewhewhew.


Terima kasih banyak-banyak pada semua readers, follower dan kawan-kawan yang menyokong aku dan blog aku. Keep it reading eh! *feeling dapat Digi Wwow Awards lettew!* 



p/s: ehemehemesoklahharinya ;) 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search