World Bloggers Awards Night: Malam Yang Sungguh Menginspirasi

- 22.03
advertise here
As Salam semua


Tak tahu nak bermula dari mana. Yang pasti ia satu sejarah dalam hidup aku sendiri. Pencapaian diri sendiri yang boleh dibanggakan. Walaupun disaat-saat akhir kan. Kesempatan dan peluang yang diberikan memang tak pernah aku sia-siakan. Memang cuak,nervous semua tak terkata. Sebab ye lah, kita ni bukan siapa-siapa.

Pemenang Oscar
World Bloggers & Social Media Awards Night, satu malam buat para blogger hebat diberi pengiktirafan. Sampai sana pukul 7, lepas register mata melilau cari Bihah. On the way cari surau tu, pap! Mata aku pandang seseorang yang macam bidadari. Dalam hati kata, "Tak kan bidadari turun maghrib ni?" Nampak pulak Bihah dengan baju oren yang melambai-lambai. Sah!!! Tuddddddiaaaaaa Fatin Liyana oi.....terus aku pengsan. *tipu*

Beauty and the beast. Merasa lah pegang trofi yang maha berat tu! 
To be honest, FL sangat cantik. Complete package. Kalau aku ada abang, aku suruh abang aku mengurat FL tu. Buat jadi kakak ipar. *Ayam Ayeem dengar ni, mati aku*. Dan seperkara lagi yang menyebabkan kecantikan FL terserlah, dia sangat down-to-earth. First time ni jumpa dengan aku dan Yaya, mulut kepoh kemain sama-sama. Masuk je kepala kiteorang ni. Sampai main cucuk-cucuk perut! Gelak jangan cakap lah. Dah tak bunyi anak dara dah. Pentas tu kiteorang conquer beb! Camwhore punya pasal kan. 

from left: mama FL*cantik sangat auntie ni*, FL, Kak Arda, aku & Bihah


For the foods, ok lah! Tak berniat makan sungguh-sungguh pun. Sebab matlamat utama, bukan makan. 
Aku dengan Yaya menyebok je. Tengah tu, Ariff Syah. Upcoming Blogger of The Year

Abang EqbalZack 
Kan dah cakap, kami conquer stage
Dengan Ariff Syah yang comel

Malam tu memang aku tidur dengan senyuman. Malam yang sangat bermakna buat aku. Memang menginspirasi sangatlah. Speechless kata Yaya. Semuanya dalam sekelip mata. Dan yang pasti memang mimpi jadi benaran! Dunia yang selama ni virtual tiba-tiba jadi real. Bila mana semua pujaan hati ada depan mata. 




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search