Blogshop Tudung Dengan Servis Paling Sweet!

- 08.53
advertise here
As Salam semua

La ni, blogshop dah bersepah-sepah. Kadang tu, penuh dekat FB orang tag kau dengan produk-produk yang mereka jual. Kalau tudung ni, jangan citer lah. Kau cakap je nak yang jenis macam mana. Lilit, belit, pusing depan belakang, satu tone, dua tone, lapan belas tone pun ada. Aku pulak bab blogshop ni agak memilih sebenarnya. Bukan tak percaya, tapi kena hati-hati. 

Sebab kadang-kadang expectation kita tak sama dengan apa yang di offer. Itu yang payah tu. And one more thing yang membezakan satu blogshop dengan blogshop yang lain adalah servisnya. Servis kat sini bukan sekadar meliputi kau on time pos barang, layanan kau pada customer, kualiti barang malahan turut meliputi packaging barang kau. Iyerlah, itu penting tau. Sebab itu first impression orang untuk terus jadi kau punya regular customer atau tak. 

Personal experience, adik aku sendiri beli tudung dekat satu blogshop ni. Ya ampun, sedih yang amat aku tengok packagingnya. Dekat blog bukan main lagi promote barang bagai, tapi bila di pos barangnya dibungkus macam bungkusan surat khabar lepas habis makan nasi lemak. Nasi lemak pun lawa. Without any plastic cover,  tudung tadi tu just disumbat dalam envelope besar yang dah koyak sikit, dengan lipat berkeronyok habis. Malu aih! Sumpah tu je lah kali pertama dan terakhir adik aku beli. Walaupun tudung tu harga below RM 20, but the point now is we are your customer. Rasa macam tak dihargai kan bila barang yang kita suka, kita beli orang buat macam tu. Dah malas nak cerita part horror tu. 

Lets move to the next nice and sweet chapter of this entry. 

Kau bayangkan tak macam mana aku happy sangat bila dapat parcel sweet macam ni daripada blogshop?


Berbunga-bunga hati bila dapat macam ni. Bukan sekadar sweet wrapping je, siap dengan tag dan memo comel bertulis tangan yang sebijik macam taip komputer. Nah!!! Kau akan rasa feeling dapat hadiah besday tau! 
siap reben, siap tag, siap sweet memo. menangis aku baca! 

kod item yang korang pilih di tulis siap dengan flower yang diwarna sendiri. Impress! 

Sweet memo that always make you smile. See. macam mana dia puji customer kasi kembang sikit.
lagi tanya "semoga berpuas hati dengan servis kami". bukan puas je, rasa nak meleleh ayaq mata oi! 

And now, its time to reveal the best service blogshop ever.


Nama blogshop dia sweet sangat, sama sweet macam tuannya. Sarazaqea Secret. Milik si comel Sara Zakiah. Adik kepada Yaya, peneman aku masa pergi Blogger Award hari tu. Sarazaqea Secret menjual banyak pilihan tudung yang super the bomb! Comey semua pilihan yang diberikan sampaikan aku rambang mata nak memilih. Malahan bagi peminat Forever21, korang boleh dapatkan baju-baju Forever21 directly from USA and it is authentic ok! 

sila pilih. modelnya tak dijual ye. oh tudung tu semua yang aku borong! ehehehe

Kata orang biar puas kalau nak membeli. Untuk kepuasan bershopping secara online, aku rasa Sarazaqea Secret sangat tidak mengecewakan. As long as kau taklah cerewet, fussy gila macam nak beli beg Prada kan. Maklumlah, kadang customer ni pun satu hal. Ketegaq lebih. Jadi biar berpada dengan apa yang dibayar. Tak yah nak fussy sangat wei. Hehehe. Tapi aku rasa, Sara penyabar orangnya. Tak macam aku. Bising-bising, tangan kan aje. Kehkehkeh. 

Jadi, apa tunggu lagi, start bershopping di SARAZAQEA SECRET dan ini pula link blog peribadi budak comel itu yang pernah tersenarai sebagai Blogger Wanita Tercantik. Feeewit!!! 


p/s: aku suka tengok perempuan sekarang pakai bawal balik. sweet aih!


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search