Busy Kerja Kahwin

- 08.27
advertise here
As Salam semua

Busy. Busy. Busy. Minggu yang sangat busy.Blog pun tak berkemas. Banyak sangat kerje kena settel minggu lepas. Lepas bawak ayah pergi medical check up, aku kena uruskan satu wedding. Alhamdulillah, ada rezeki jadi emcee untuk majlis berinai kecil dan majlis sanding. Tu yang tak menyempat nak update blog. Apatah lagi blogwalk.

Nur Faezah & Dr.Mohd Ikhsan 

Nurdzarifah & Kapt. Mohd Afiq 

Sekali lagi syukur sebab semuanya berjalan lancar. Sebagaimana yang telah dirancang. Family pengantin pun sporting and banyak membantu. Kira semuanya okey lah! Takde masalah. Alhamdulillah. 

Kedua-dua pengantin adalah kawan aku jugak. Dua-dua cantik. Sama padan dengan suami masing-masing. Alahai comel je kan. Masa nikah tu, aku yang berdebar lebih. Siap meleleh ayaq mata lagi masa sesi penyerahan dan takliq antara ibu bapa pengantin pada suami dorang. Touching giler ah. Kau boleh rasa macam mana sayunya bila ayah melepaskan anak perempuannya dan kini segala-galanya ditanggung suami. Ya Allah, memang aku rasa sebak. 

Tahniah aku ucapkan pada kedua-dua mempelai. Moga kekal hingga akhir hayat. Semoga rumah tangga kalian dilimpahi kasih sayang, barokah dan rezeki. Moga cepat mendapat zuriat yang soleh dan solehah. Last but not least, doakan emcee cepat naik pelamin. Eh. ;)


Last but not least, sekarang ni dalam perancangan aku, aku nak tempah name card sendiri. Complete dengan url blog ni sekali. Hari tu segan jugak aku, sebab ada beberapa orang yang tanya name card tapi aku takde pun. Hehehe. Kita budak baru belajar kan. Insya-Allah step by step. Aku suka name card @ business card macam ni. Maybe hari ni tak perlu, esok lusa masa kita nak guna haaa menggagau kau cari kan. Selain daripada tu, ini jugak permulaan networking yang sangat baik. Dan untuk promotion kan. Kalau korang ada member atau mana-mana kedai yang tiptop design dan servicenya, boleh share dengan aku tak?

Buat masa ni, mana-mana yang sudi nak menggunakan perkhidmatan aku silakan KLIK SINI. Jangan risau, harga boleh kawteam eh.... Bagitau je korang pembaca blog ni. Hehehehe


p/s: oh mama, saya mahu kahwin. lalalala.




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search