Comel Je...

- 01.22
advertise here
As Salam semua

Sapa tak suka benda comel kan. Aku pun suka. Tapi tengok keadaan lah. Aku suka benda yang comel dan kena harganya. Jangan kata comel, tapi harga mahal macam nak jual emas. Ni salah satu benda comel yang aku beli semalam. Sumpah comel dan murah!

Korang rasa ni apa??


Ni stick note. Comel tak? Sumpah cute gile. Lagi-lagi cloud dengan love tu. Comel seyh!


Lagi aku beli stick note Safari Printed. Ni semua gara-gara ubat guna-guna Si Cikgu English Geek nilah. Aku tak tahu lah apa sebab. Tapi dalam ramai-ramai blogger, dia punya ubat guna-guna memang kuat weh! Macam hari tu, dia kata suka Paisley Printed kan... esoknya aku pergi KLCC nampak shawl Paisley aku ingat dia. Jalan mana-mana ntah, nampak Hello Kitty ingat pada Kitty Kepam Adam Irfan Xaharis. Dan ni aku nampak safari printed, tak pikir panjang terus beli. 


Btw, aku ada satu project ni. Project baik punyer! Kalau korang nak tau, kena tunggu next entry. Aku akan cuba update secepat mungkin. ;) Salam sayang.
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search