Anda Gay Kalau Pakai Baju V-Neck?

- 00.32
advertise here

TANDA-TANDA LELAKI ITU GAY
1. Lelaki yang suka memakai baju jenis v-neck.
2. Lelaki yang mempunyai muscular body.
3. Lelaki yang memakai baju ketat dan berwarna light.

Garis panduan yang dikeluarkan oleh kementerian macam pelik je.. takkan semua orang pakai baju v-neck, berbadan sasa, pakai baju ketat-ketat dah kena cop gay. Sebelum kajian ni dibuat, aku dah beli 6 helai baju jenis v-neck ni.

Masa aku beli tu nampak macam elok je, trend kot orang pakai baju jenis v-neck ni. Baju aku macam-macam jenis kolar ada. Bulat, petak, segitiga..semua ada. Takkan la pakai baju kolar bulat jadi normal, pakai baju jenis v-neck jadi gay..haha

Kesimpulannya, jangan percaya sangat la kajian kat atas tu kalau pasangan korang pakai baju jenis v-neck macam yang aku pakai ni. By the way, aku maskulin ye..hehe.

Terfikir jugak, kenapa lah lelaki nak jadi gay? Padahal kalau usha awek mudah je nak dapat. Lelaki jugak yang dia pilih. Dunia nak kiamat dah.

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search