Selamat Hari Guru : Cikgu, Sir, Ustaz Nick Nashram

- 00.35
advertise here
Orang dalam gambar ini pernah kena tampar dengan cikgu sebab tak siap kerja sekolah, pernah, pernah kena rotan sebab dapat markah rendah, selalu kena soal dalam kelas, kena cubit perut sebab datang lewat ke sekolah. Dari sekolah rendah sampai la ke sekolah menengah macam-macam la denda,hukuman yang aku pernah kena.

Dan biasanya cikgu yang garang adalah cikgu yang ajar subjek bahasa inggeris, bahasa melayu dengan matematik. Tiba je masa subjek-subjek ni, mula la cuak..haha.

Terima kasih cikgu, tanpa jasa cikgu, tak mungkin saya berada pada tempat saya sekarang. Rasanya tak ada kot guru yang pernah mengajar saya baca blog ini. Kalau ada, saya memohon jutaan kemaafan jika ada kesalahan saya pada kalian. Terima kasih atas segalanya. Moga Allah memberi ganjaran yang setimpal atas jasa dan pengorbanan yang kalian curahkan.
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search