Hisap Rokok Baru Nampak Macho

- 02.35
advertise here
Rompak status dari blogger yuyu

Aku nak tanya pendapat korang khasnya perempuan...pada pandangan korang, tak kisah la pasangan atau kawan yang merokok ni macho ke tak macho sebenarnya. Bila tanya budak-budak sekolah kenapa hisap rokok, kata nak nampak macho cikgu.
 
Aku tak faham langsung..
Di mana yang nampak machonya tu bila merokok ni?
Adakah sewaktu hisap?
Adakah sewaktu bakar?
Adakah sewaktu hembus?
Di mana kemachoannya?
Habaq mai sikit..pasal aku tak nampak pun  <_<


Pernah ada orang ingat aku hisap rokok dalam entri Sebenarnya Saya Bukan Perokok..haha. Lelaki merokok?? tak macho langsung lah..kecuali diorang tu memang model iklan rokok. Kalau pasangan korang merokok, cuba bagi dia baca panduan ajaib nak berhenti merokok bawah kotak komen ini. Gerenti berhenti punya.

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search