Kepada Cikgu : Aku Saman Kalau Rotan Anak Aku

- 05.58
advertise here

Kepada pakcik/makcik yang bernama 012-264XXXX..maaf la ye, saya nak bagi respon sikit pada komen pakcik/makcik ni. Saya punye respon pendek je..kalau tak nak anak pakcik/makcik kena marah,dirotan atau didenda sebab masalah disiplin, pakcik/makcik bukak la sekolah sendiri pastu ajar anak tu semua subjek ye. Dan kalau anak pakcik/makcik tak buat kerja sekolah atau tak nak belajar, tepuk sikit kepala anak tu pastu cakap la "bagusnya anak aku ni".

Kalau pakcik/makcik nak tahu, saya pergi sekolah tiap-tiap hari pukul 7 pagi balik pukul 5 petang sebab nak ajar anak pakcik/makcik supaya jadi orang berguna. Tapi kalau pakcik/makcik nak ambil tindakan terhadap kami sebab marah,denda atau rotan anak pakcik/makcik sebab tak buat kerja rumah atau malas belajar...saya tak tau nak kata apa dah.
 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search