Kongsi 7 Perkara Tentang Diri Anda

- 00.53
advertise here

Mungkin ada yang dah kenal pasal diri korang..mungkin jugak ada tertanya-tertanya sape la korang ni. Lebih-lebih lagi kalau blogger baru..konpem la nak tau serba sikit pasal diri korang tu kan..bukan bajet artis tau..kekeke. So, biar aku start dulu 7 perkara yang aku nak kongsi tentang diri aku.

**********************************************

1. Tinggi aku 170 cm dan berat 65kg..yang tu timbang tahun lepas punye..heheh

2. Selalu habiskan masa kat gym..bukan nak badan ketak-ketak pun..saje nak bagi fit.

3. Seorang yang suka shopping baju..bayangkan RM 500 aku boleh habiskan dalam sehari.

4. Tak suka durian..kuih atau kek yang dibuat daripada durian..pening!.


5. Status kerja sebagai cikgu walaupun ramai orang kata aku ni student lagi.


6. Suka melancong..kalau aku dah kaya, satu dunia aku pergi..nanti jangan lupa klik iklan nuffnang tu ye :)

7.  Everytime when i listen to music, i sing along
..even suara tak sedap..hahaha

Aku dah kongsi 7 perkara pasal diri aku..turn korang pulak..nak buat entri pun boleh :)


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search