Seni Yang Tak Seberapa. Tapi Boleh Lah Kan?

- 20.48
advertise here
As Salam semua

Belek-belek handphone, tengok kat gallery... hmmm nampak gaya takde satu pun gambar yang boleh membuahkan idea aku untuk menulis entry. Haish rasa sunyi dan sepi sangatlah blog kebelakangan ni. Busy bukan main nampak tuan blogger. Sampai ke hari minggu pun takde masa! Maaf, maaf. Memang betul tak ada masa, kalau ada dah lama dah aku upload 2-3 entry satu hari. *cewah*

Oh sebelum terlupa, masa kat Instagram hari tu ada sorang blogger muda, Syarafi mintak aku buatkan quotes  note yang macam selalu aku buat tu. Mula-mula tu aku memang tak dapat idea nak bagi note apa kat dia ni, aku pun terjah blog dia. Dia ni peminat art rupanya... apa lagi senang lah! Quotes about art memang banyak. 

Jadi, dengan kegigihan...aku pun buatkan satu untuk dia. Tapi nak nampak lebih klasik, aku gabungkan header blog dia dengan quotes note aku. Caranya, quotes note aku tu aku tampal dekat screen laptop dan amik gambar. hahahahaah. Lantaklah macam mana pun caranya. Janji cantik kan. 


header blog fi 


Hasilnya....jengjengjeng




Ni selepas aku Instagram kan. Aku suka sangat sebab dia vintage. Jeles pulak aku tengok. Hahaha. Takpe rezeki Fi tu. Aku harap Fi suka lah dengan benda tak seberapa ni. Buat suka-suka je. Takde apa pun nak bagi sebenarnya. Kalau nak dibandingkan dengan art yang Fi buat memang tak seberapa lah art aku ni. But I do believe that beauty is in the eye of the beholder kan?

Jap, jap... untuk semua pengguna Instagram, ini ada satu pesanan daripada seorang nenek.


Hamek kau! Aku pun kena setepek. Kehkehkehkeh...Nenek ni jeles lettew! 


p/s: aku tengah gila lagu Andai Ku Bercinta Lagi by Mojo. Sedap! 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search