Instagram Socialmatic Camera Yang Sebenar

- 22.33
advertise here
As Salam semua
Salam Jumaat

Sana sini sinun orang semua suka Instagram. Aku pun sama. Pencuci mata, buat aku senyum sorang, part paling best bila rasa macam kau spread the love around the world, ye lah setiap kali kau double tap screen satu love kecik akan muncul tanda kau 'in love' gambar tu kan! Aku suka sangat...

Pernah tak kau tengok Instagram Camera yang sebenar. Aku tak tahulah benda ni memang betul-betul wujud atau tidak, tapi kalau betul-betul ada, mak oi memang aku kumpul duit nak beli. Comel dia sama comel dengan fungsi dia. Bikin hati gua cair beb!

mencair sudah
Katanya, Instagram Socialmatic Camera ni dilengkapi dengan 16 GB mass storage, Wi-fi, Bluetooth, optical zoom, webcam apps, internal printer, touch screen dan 2 main lenses yang sesuai untuk 3d filter. Aku dengar pun aku dah cair wei. Memang awesome lah kalau dapat sebijik kan. Confirm bawak kehulu kehilir. Confirm aku makin camwhore! 


Harapnya benda ni memang betul-betul ada dan yang paling penting, harga biar berpatutan lah mintaknya. Taklah aku macam gelap mata sangat nak spend duit kan. Heheheheh. Sapa lagi guna Instagram? Jangan malu jangan segan...

sila follow aku : @InnanieAriff






p/s: comey-comey kan semua gambar instagram 




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search