Pokkits Dari KFC

- 04.21
advertise here
As Salam semua

Untuk lunch, aku macam tak selera pulak nak makan nasi berlauk. So ubahlah selera makan KFC. Sampai je sana, as usual pilihan aku snack plate. Tengok dekat kaunter, KFC tengah promotion one new menu. Pokkits namanya. Eh, pelik jugak nama. Sekali tengok macam Twister. Dua kali tengok macam Chicken Foldover McD. Why not kita try kan. Harga pun sedang elok je! 

ehem. lapar pulak! 


Setanding dengan namanya, Pokkits yang ala-ala poket atau paket ni, kecik je. Aku saja bagi zoom besar kasi korang terliur. Hehehe. Untuk rasanya pulak, not bad. Good combination. Ada macam Twister tu jugak cuma untuk Pokkits ada gabungan pinnaple and cheese. Not bad lah! Ada masam, ada lemak, ada manis. Tak muak! 

ter rajin pulak. Bukan KFC bayar aku pun!

Harganya pulak, aku beli ala carte hanya RM 2.60 sahaja. Manakala set pulak RM 5.50. Ni tengah promotion ni, sampai 24 Mei 2012 kalau tak silap aku. Sesuai lah dengan saiznya yang mini dan poket, harga dan rasa aku bagi 3 bintang lah! Cuba korang try pulak....rasa kita kan lain-lain. 



p/s: Dah try tak menu baru Pizza Hut? Cemana?




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search