Hadiah Dari Pak Nil, My Inspiration Tu!

- 22.19
advertise here
As Salam semua

Ok, ini cerita ohsem. Sangat ohsem. Sampai aku naik gila sekejap. Punyalah tak percaya. Kalau kau nak tahu, aku memang minat nak mati dengan Pak Nil. Sapa tak kenal, entahlah.Yes, dia inspiration aku nombor satu dalam bidang pengacaraan. Ewah.

Dan tak sangka, cabaran yang aku bagi pada salah sorang BFF aku disahut dengan jayanya. Semalam, kat kolej Bestari UM,  Aznil datang untuk satu event mereka. Kawan aku tu, lupa nak bagitau aku padahal siangnya aku dengan dia sehari suntuk. Aku rasa macam, peh menyesal gila lepaskan peluang ni. Gigih pulak lah kan malam-malam datang sana naik cab semata-mata nak jumpa Aznil, jadi aku pun cabar dia untuk dapatkan autograf Pak Nil. 

Pak Nil in action
Tak sangka, cabaran tu berjaya! Fuhyoooo.... gembira rasa hati wei. 

Fateen Innanie <3 Pak Nil

Uh-uh-uh. Terharu nye rasa. Bangga pun ada sikit ni. Alahai, terima kasih banyak-banyak ye Kal. Kau sahut cabaran aku dengan jayanya! Esok lusa, mana tau jumpa Pak Nil in live kan. Amin.



p/s: Aznil pun study UM jugak ;)



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search