Steak House Murah & Sedap Di Kuala Lumpur! MUST TRY ;)

- 04.47
advertise here
Salam semua

First week in campus really make me feel awesome. Mana taknya, gembira rasa hati bila dapat jumpa kawan-kawan yang dah 4 bulan ditinggalkan. Banyak cerita. Dari A-Z, ada je benda yang nak diborakkan. Macam tulah aku dengan Cik Yaya, si model kurus tinggi lampai. Korang boleh pergi blognya DISINI. Selepas kecewa dengan Nuffnang, Cik Yaya ubah plan aku. Cik Yaya ajak aku pergi makan steak kat satu tempat yang murah dan super duper sedap! Area Kg.Baru, HR Steak House.
can u feel the romantic mood?
sumber dari Wokeyh.Com

Kedai ni bersuasana romantik dan open air. Terletak di Jalan Raja Alang. Kedai ni memang ramai orang sentiasa sebab makanan yang sedap dan murah. Rasa kemanisa steak tu... nyummmy! Aku makan Mix Steak (chicken, fish and lamb) dan Orange Juice manakala Cik Yaya makan Lamb Steak dan Apple Juice. Both melantak gelas besar. Total price RM 25 only!!!

Pilihan aku. Mix Steak. RM 11
Me
Cik Yaya
Our Meals
Fresh Juice XXL Size only RM 2.00

Jadi, rasanya restoran ni sangat ekonomik untuk makan steak. Kalau korang nak datang sini, datang awal-awal sebab meja memang sentiasa full. So, ni aku bagi map sekali...Pandai-pandai cari ye.

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search