Aku Blogger Patut Famous?

- 22.39
advertise here
Salam semua

Sekarang ni aku berada di Terminal Bersepadu Selatan. Going back to Kluang for some family business. Pasal ticket ke Konsert Suara Kami, terpaksalah aku lepaskan. Insya-Allah ada rezeki lain. Believe on Him. Sebenarnya ada banyak cerita yang aku nak letak dalam blog ni, tapi aku mulakan dengan satu entry penghargaan dulu. 

Secara jujur memang rasa bangga dan terharu sebab ada orang menghargai blog Hanya Dari Mata ni. Macam yang aku selalu katakan, blog aku ni sekadar blog picisan makanya tidaklah sehebat mana. Tapi, bila ada orang yang perasan akan kewujudan blog aku ini, aku perlu mengucapkan jutaan terima kasih pada dirinya. 

Terima kasih banyak-banyak aku ucapakan pada Cik Najihah sebab dah listkan blog Hanya Dari Mata ni sebagai Blog Yang Patut Pemes. Aku tak tahu apa kriteria yang Cik Najihah lihat, tapi pada aku setiap daripada kita mesti ada pandangan yang berbeza. 

Ini Header Cik Najihah. Cute & Simple


KLIK SINI UNTUK KE BLOG CIK NAJIHAH 

Terima kasih banyak-banyak pada Cik Najihah. Penghargaan tu sangat bermakna buat aku. Walaupun aku menulis bukan untuk famous, tapi sebagai manusia aku akan cuba berikan yang terbaik dan sempurna supaya semua orang dapat manfaat daripada Blog Hanya Dari Mata. 


p/s: Aku dah dapat satu assignment dan Alhamdulillah, project paper aku diluluskan...
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search