Si Jantan Lembik, Tolong Ambil Perhatian!

- 00.19
advertise here
Salam semua

Edisi Panas Hati Berasap aku masih belum reda. Tu lah, sarang tebuan jangan dijolok. Kan semua benda dah serba tak kena. Sapa yang belum baca Kisah Panas Hati part 1, sila baca DISINI. Sekarang bersambung ke part 2. 

Title entry memang kontroversi. Saje, nak bagi trafik naik lagi. Hahaha. Mengada. Tapi seriously aku menyampah dengan Si Jantan Lembik ni. Eh, lupa pulak sapa Si Jantan Lembik tu? Meh aku kenalkan...Sebelum terlupa, tiada had umur. Bawah 18 pun boleh tengok. 




Bukan yang tu, itu aku suka.. kehkehkeh....tapi bawah ni...





Hah, tulah Jantan Lembik yang aku tak suka. Apa? Korang pikir jantan mana? Korang ni, otak kuning ye. Aku mana ada kenal Jantan Lembik lain. Itu je sorang. Aku tak suka dia sebab aku tak nak blog aku tercemar dengan iklan-iklan macam ni. Blog i masih dara uolls! Memang kesihatan seksual penting, tapi berpadalah kalau nak iklankan produk pun. Blog aku blog peribadi bukan blogshop. Harap Si Jantan Lembik ambil perhatian dan tolonglah cari blog lain ye untuk pengiklanan. Ini amaran KERAS! 

p/s: Aku wanita perkasa. Gitew! 
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search