Memang Atlet Ni Playboy Kan?

- 06.45
advertise here
Salam semua

Aku bukanlah suka sangat mengepoh berkaitan hal rumah tangga orang ni. Apatah lagi diri ni masih lagi belum pernah melalui detik-detik percintaan. Tapi, seperti yang orang selalu kata, Cinta Itu Buta. Jadi ada baiknya jika pandangan 'orang yang tak buta' ni diluahkan. Boleh?




Kisah cinta Khairul Fahmi Che Mat dan Elia memang dah lama melabuhkan tirainya. Banyak kontroversi yang keluar dan kini memang sahlah KFCM sedang bercinta dengan perempuan yang dikecohkan itu, yang turut digelar adik angkatnya sebelum ni. Fine. Itu fakta dan suratan. No offence. 



Cuma aku pelik dengan sikap manusia, 

"Mudahnya melupakan kisah lama. Mudahnya padamkan kisah cinta. Mudahnya hilangkan memori waktu bersama. Mudahnya...mudahnya...mudahnya!!!" 

Dulu, kawan aku pernah bagitau, dia kata kalau nama atlet atau ahli sukan ni memang kebanyakannya PLAYER. Player in love. Sebab dia ramai peminat, bajet hot, badan tough, kaya lah kononnya jadi banyaklah perempuan yang admire. Hmmm...aku tak tau sejauh mana kebenarannya sebab tak pernah bercinta pun dengan orang-orang sukan ni. 

Atau

Adakah lelaki memang sifatnya begitu? Malas nak amek pusing kisah dulu. Lepas putus terus build up new chapter of life. Buat apa nangis-nangis! Yang sudah tu sudah lah. Buang masa je ingat kisah lama. Gua laku beb! Satu pergi, nampuloh yang datang! 

So, mana satu yang betul? 

Walau apa pun dan siapa pun Khairul Fahmi, itu adalah hidup peribadinya. Aku tetap sokong dia sebagai penjaga gol terbaik Malaysia. As long as career dia tak musnah pasal cinta sudah! 



p/s: Ada jugak kawan yang timbulkan isu kenegerian berhubung kes ni... sabar je lah!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search