Korang Penceria Dunia Blog Aku!

- 02.29
advertise here
Salam semua
Masih ingat lagi tak pada Contest Blog Aku Kena Gigit yang baru je minggu lepas diumumkan pemenangnya? Hadiah pun dah dikirimkan. Aku harap semua pemenang dapat inform aku bila hadiah dah sampai. Supaya senang hati aku. Kalau tak selagi tak sampai, selagi tu lah hati aku ni macam ada benda tak lepas.

Baiklah sebagaimana kebiasaan, setelah aku umumkan keputusan... ada beberapa orang di antara mereka yang telah menjemput aku datang ke blog sebab mereka ada buat entry penghargaan buat aku. Secara serius aku sangat happy dan berterima kasih sebab masing-masing menyampaikan ucapan terima kasih kerana memilih mereka sebagai pemenang.

Jadi, kat entry ni aku nak share entry-entry penghargaan yang mereka buat khas untuk aku. Terima kasih sangat-sangat!!!











Terima kasih banyak-banyak kepada semua pemenang yang sudi buat entry penghargaan kepada aku. Tak terbalas rasanya sokongan yang korang semua tunjukkan kepada contest yang julung kali aku adakan ni. Ucapan ni bukan sekadar untuk para pemenang je, tapi untuk semua peserta contest khasnya dan semua pembaca, pengunjung, pengomen dan segala macam pe- lagi... terima kasih banyak-banyak. Ucapan terima kasih jugak aku tujukan khas buat 1398 orang Hakim Mahkamah Rayuan a.k.a Sang Chenta Hati. Terima kasih daun keladi. Jangan jemu, singgahlah setiap hari!!! 


p/s: Sapa yang dah terima hadiah, bagitau ye & sapa yang ada buat entry penghargaan tp tak senarai dalam ni pun boleh bagitau. Nanti aku update. 


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search