Mid -Year Give Away by Nisa Menaip. Kerugian Besar kalau korang tak join!!!

- 02.05
advertise here
Salam semua

Give Away Nisa Kay datang lagi! Fuh kali ni memang meletop tau dengan hadiah-hadiah yang disponsor secara beramai-ramai. Memang meriah dan memang syok kalau dapat rembat tu. Bukan senang tau nak dapat penaja yang cerlasssssssss semuanya! Harap-harap ada rezeki aku kat give away ni. Dah, buang air liur yang meleleh tu, jom kita SERBUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!  Tamat 6 Jun 2011.

Click HERE TO JOIN THIS GIVE AWAY

Blog bukan sekadar berkongsi pendapat dan pandangan kan, blog juga adalah tempat berkongsi kegembiraan dan keenjoyan, maka dengan itu....mari sama-sama kita serbu, follow dan komen di blog sponsor-sponsor kacak dan cantik-cantik ni.... supaya kita dapat kebaikan bersama!!!

Sponsor pertama: SANDRA AZWAN


Sponsor Kedua: DARKBATMAN


Sponsor Ketiga: PINK HEART CRAFT


Sponsor Keempat: AYUNAR
Sponsor Kelima: MAS AHMAD SAFWAN

Sponsor Keenam: YUYU MUSA


Sponsor Ketujuh: MYRA AMIRA

Sponsor Kelapan: CIMINNIY


Tu diaa!!! Berderet sponsor partner. Ni baru Mid Year Give Away. Kalau End of Year macam mana? Double triple list mungkin. Selain tu, ada lagi satu syarat pilihan untuk sertai Give Away ni. Pe dia??? SPREAD THE WORD bebeh!!!!! Tag  beberapa orang blogger (min: 2) untuk sertai & memeriahkan lagi give away ni. Jadi, aku telah memilih dua orang blogger untuk turut serta!

1. Follower ke- 800 saya : Miss Farhana Azwa



2. Germany's Girl : Chybeelila 



Baiklah, semua syarat dah aku buat. Semoga ada lagi rezeki aku sebagaimana give away dan contest-contest yang sebelum ini. Moga usaha aku berhasil dan dapatlah barang satu, dua hadiah-hadiah lumayan tu yer Cik Nisa!


p/s: moga Cik Nisa & En.D.B ada jodoh! Ehhh.... tershasul pulak!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search