Bloggers Help Me!!!!

- 03.31
advertise here
Salam semua

Aku dalam proses UPGRADE blog hari ni. Banyak jugak benda yang aku explore. Buat masa ni, aku baru tambah Facebook LIKE box. Tu kat atas sebelah kanan tu. Jemput...jemput...silalah KLIK LIKE ye untuk SHOW YOUR LOVE to me and my blog! =) Thank you berimuch! 

Selain tu, aku jugak baru join HEARTBEAT, seronok usha dekat HEARTBEAT. Macam-macam hadiah ada untuk yang tersayang dan yang paling penting, kita boleh abadikan gambar kita dan yang tersayang pada hadiah tu. Sentimental Value sangat! Cute giler. 

Tapi kan, ada satu masalah melanda diriku lah! Aku tak reti cemana nak allignmentkan widget kat sidebar tu. Contohnya macam ni.



Kalau boleh aku nak advertisement HEARTBEAT tu   sekata in center row macam iklan NUFFNANG. Baru nampak kemas dan barulah orang senang hati baca blog kita. Aku try jugak search pada beberapa blog yang buat tutorial class kan, tapi tak jumpa pulak yang ada tutorial mengenai allignment widget ni. Jadi, boleh tak sapa-sapa yang tau mengenai hal ni bantu aku? Tolong bagi tutorial atau bagi link mana-mana blog yang menyediakan tutorial mengenainya. Please.......... Jasa baik anda, saya dahulukan dengan ucapan terima kasehhhhhhhhhh!!!! (gaya Alleycats)



p/s: Untuk sesiapa yang berminat nak part time job dari rumah, korang boleh KLIK KAT SINI @ WIDGET ATAS SEKALI TU!!!! 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search