Menang Hadiah Dari London! Thank You Cik Chybeelila

- 20.17
advertise here
Salam semua

What a happy day today! Senyum lebar aku pagi ni. Mana taknya, aku menang contest korang! Tempat pertama pulak tu. Sedangkan aku adalah orang yang terakhir join contest ni. Nasib baik penyertaan diterima!


Alhamdulillah rezeki anak-anak. Eh? bila masa pulak aku beranak? Hehehehe... Back to our topic, contest yang aku menang ni memang bukan calang-calang! Unique and special. Alhamdulillah, entry AKU YANG INI telah berjaya memikat hati Cik Chybee. Dia HAPPY sangat-sangat dengan entry tu.



Untuk contest tu, aku akan mendapat hadiah dari London!!! Tak sia-sia spekong London dalam entry tu. Walaupun tak boleh kalahkan Cik Chybee punya english. Tak mampu i tau! Dan sebagai champion, aku diberi keutamaan untuk pilih hadiah mana aku nak. Lagi bergembira aku!

amek yang Double Decker Bus
dan juga T-shirt cantik ni!!! 
Terima kasih banyak-banyak Cik Chybee sebab pilih aku sebagai pemenang. Persaingan memang sangat sengit. Aku tengok semua peserta hebat-hebat. Komen diorang pun bagus belaka. Sekali lagi, aku harap Cik Chybee dapat gunakan sepenuhnya segala komen membina yang diberikan peserta dan tak memutuskan semangat Cik Chybee untuk terus berkarya dan menghasilkan gambar-gambar terbaik. Boleh buat Koleksi Around The World tau Cik Chybee sebab peluang belajar kat negara orang tu, sangatlah BEST!!! Tahniah pada semua pemenang! Korang boleh usha pemenang lain KAT BELOG CIK CHYBEE. Last but not least, aku terharu dengan email Cik Chybee...

"TOTALLY GET WHAT I MEAN"




p/s: doakan aku MENANG LAGI untuk CONTEST DR.TOTIN pulak! =)
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search