Premiere Screening & Review Movie The Roommate : Aku Bagi 3 Bintang!

- 23.57
advertise here
Salam semua

Semalam, seperti yang aku dah penah bagitau DALAM ENTRY SEBELUM NI, merupakan harinya. Mula-mula tu, aku plan nak bawak kakak aku sebab nak bagi dia release tension sikit, tapi at last disebabkan beberapa masalah teknikal, terpaksa dia tak ikut. So, aku pun pegi lah cari partner lain. Untuk event ni, aku pergi dengan salah sorang kawan aku yang merupakan graduan UM jugak. heheheh.. siapa dia? Ooopsss sori. Tak leh cite lah uolls. Sebab ada stalker kat blog aku ni! Just to acknowledge him, tq so much for the burger king and famous amos cookies tu, most important thank you sebab teman i.. Priceless!


Berbalik pasal cerita The Roommate tu, aku just bagi 3 bintang je dari 5. Sebab pada aku, cerita ni tak thriller sangat sebagaimana yang aku harapkan. Lebih kepada cerita seorang psycho la kan. Tapi psycho yang lite-lite je. Cerita agak lembap jugak lah. Sebab almost one hour nak ceritakan pasal keakraban sesama roommate. Pastu, takde pulak diterangkan secara jelas apa penyakit si Rebecca tu. Please Mr. Director, don't assume every person know what is dwi-bipolar. So, better ada explanation about that.

Well, sekarang target aku macam nak tengok movie Limitless tu plak. Salah satu faktor yang menyebabkan aku nak tengok cerita ni adalah pasal heronya iaitu Bradley Cooper. Hot kan uolls? So, sapa yang dah tengok cerita tu? Meh share sikit review korang?

bikin gua cair laa mata lu
Last but not least, thank you so much Nuffnang for the invitation. Harap ada rezeki lagi, ehem...ehem.... next month bulan Mei kan?
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search