Nak Kurus Ingat JOEGRIMJOW-lah!!!

- 04.19
advertise here
Salam semua

Harap korang boleh tolong aku dengan realisasikan impian aku. Clik je perkataan "KURUS" dan JOEGRIMJOW tu banyak-banyak ok!


KLIK HEADER NI UTK JOIN

Dalam dunia ni, semua orang inginkan KURUS. Takde sorang pun yang mengingkan dia menjadi gemuk. Bukan nak menafikan pemberian Allah, tapi aku dilahirkan dalam golongan yang tak KURUS tu. Makanya, ada sedikit kesedihan yang melanda hati. Akibat masalah tak KURUS tu. Ada orang kata, KURUS itu cantik dan ada juga yang kata tak KURUS itu comel. Ah... tak kisahlah KURUS atau sebaliknya sebab BEAUTY IS IN THE EYE OF THE BEHOLDER. Betul kan? Setuju kan dengan aku. Hanya Jauhari yang mengenal Manikam. Di pihak aku pulak, KURUS bermaksud: 

K- KURUS itu lambang kepada kesihatan.
U- Utamakan kesihatan dan jaga pemakanan merupakan amalam orang KURUS
R- Ramai orang nak badan yang KURUS sebab KURUS itu HOT katanya.
U- Ubat-ubatan untuk KURUS kadang-kadang tak menjamin seseorang untuk KURUS
S- Semangat dan displin sangat diperlukan untuk menjadi KURUS dan Langsing!

Dan bila aku nak KURUS, aku akan ingat JOEGRIMJOW sebab:

J- Journey JOEGRIMJOW telah banyak mematangkan dirinya dan dia ada cara nak KURUS
O- Orangnya satu masa dulu, agak tak KURUS, tapi sekarang...Wah!!! Kacak!
E- Empunya diri JOEGRIMJOW ni pemurah pulak sekarang sebab birthday dah dekat.
G- Gaya dan penampilan JOEGRIMJOW buat aku yakin dia boleh bagi aku cara nak KURUS
R- Rahsia macam mana JOEGRIMJOW KURUS bakal aku korek habis-habis.
I- Impian aku pun nak jadi KURUS jugak. Tak kan JOEGRIMJOW sorang je?
M- Makan! Ye aku percaya JOEGRIMJOW sukan makan! Tapi cemana dia maintain KURUS?
J- Jawapannya HERBALIFE lah!! Kata JOEGRIMJOW!
O- Obesiti, kegemukan semua boleh diatasi dengan HERBALIFE
W- Walau apa pun susahnya, tapi kalau nak KURUS... kita akan berjaya!!!!


Harap-harap tuah ada lah untuk aku menang kali ni! Disamping dapat duit, boleh KURUS sekali! Kan?
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search