Contoh Lelaki Idaman Kalbuku : Hazman Halid

- 13.59
advertise here
Salam semua

Kalau ditanya kebanyakan perempuan kat muka bumi ni, semua nak bakal pasangan yang romantik dan penyayang kan. Romantik itu sangatlah lovely. Susah untuk dibayangkan dengan kata-kata. Setiap lelaki ada cara romantiknya yang tersendiri. Ada yang kata bagi bunga ros setiap hari itu romantik. Ada yang kata candle light dinner itu romantik dan bagi aku romantiknya seseorang lelaki apabila dia boleh memainkan alat muzik terutamanya gitar atau piano kepada pasangannya! Fuh... aku mencair lah tengok lelaki cam ni! Dan aku dah jumpa contohnya! Sungguh sweet korang!!!! 


Hazman Halid merupakan Software Engineer dan pemain piano yang berbakat lagi menepati  contoh lelaki romantik yang aku bayangkan tu. Aduhai.... korang nak tau, tiap-tiap malam aku dok main video-video dia main piano tu. Sunggu syahdu. Aku siap terlena lagi dengar lagu-lagu dia tu. Dah lah sedap, membuai sangat perasaan aku ni. Antara lagu popular yang dimainkan oleh abang Hazman Halid ni ialah Sedetik Lebih, Sepi, Without You dan banyak lagi.  Rasa sangat bahagia bila ada lelaki yang memainkan lagu-lagu syahdu untuk kita tau! Ada tak lagi lelaki yang macam ni? Boleh aku apply dia tak? Sebab aku sangat tergoda dan digoda dengan lelaki jenis macam ni. Sangat tertarik. 







dan video selepas ni sangat membuatkan aku menitis air mata...


Walau apa pun, aku sangat kagum dengan Abang Hazman ni sebab jari-jari dia tu, gemalai je... lagu pulak tangkap leleh. Lagi feeling aku kat sini. Secara jujur memang tiap-tiap malam aku bukak semua video dia dan jadikan peneman aku tidur. Aku download semua lagu Abang Hazman ni dan jadikan ringtone handphone i tau! Merdu. Sudah pasti. Kalau korang berminat dan nak lagi borak-borak dengan Abg Hazman yang peramah ni korang boleh pegi FACEBOOK HAZMAN HALID

Kepada Abang Hazman, satu je nak bagitau kat Abang " OH, Romantiknya awak!!!" Jadi lelaki-lelaki Malaya, jadi seromantik begini boleh???


p/s: Abg Hazman merupakan bapa kepada 3 orang anak. Jadi peluang telah tiada! Tamat.Sila jangan perasan.

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search