First Time Makan kat Tony Roma's & Sambut Birthday

- 21.57
advertise here
Salam semua

25 Februari yang lepas sebenarnya merupakan Birthday akak aku. Maaflah sebab nak dekat seminggu baru aku berjaya publish entry ni. Dah draft lama, tapi masih belum berkesempatan nak publish. Faktor utama, kekangan masa lah kan...

Bersempena hari jadi along aku yang ke 24 tahun (ko dah tua! hahahah) dia telah bermurah hati nak belanja aku makan. Yerlah orang dah keje kan, wajiblah dia belanja kita. Tak kan kita pulak? Makanya, dengan senang hati kiteorang memilih Tony Roma's Mid Valley sebagai lokasi melantak. Ni first time bagi aku makan kat sini. Tapi bagi kakak aku, dia dah berkali kot. Aku ni bukan jenis orang yang suka mencuba. Aku akan makan, benda yang aku biasa makan. Beza sekali dengan akak aku tu. Apa je yang dia tak pernah cuba...




Budak 21 tahun pilih ni...aku tak ingat nama menu ni... tapi yang best ayam dia 1/2 tau.. terkulat-kulat aku nak habiskan...





Budak 24 tahun pulak makan ni, Spagetthi Alfredo kot namanya.. tak berapa ingat. Tapi, makanan ni greasy sangat lah.. Cepat muak.




So to my beloved Along,




You are the one who made my childhood special and unforgettable. May your love and care for me, never fade away. 
Happy birthday. 
I am proud to have you as my sister.



p/s: nanti aku dah jadi lawyer, aku belanja ko makan plak ye... =)




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search