Aku Pow Blogger Belanja Baskin Robbin

- 03.22
advertise here
Salam semua


bukan skandal aku.


Sapa kenal budak kat atas tu? Aku memang tengah cari dia sekarang ni...sebabnya.... dia nak belanja aku eskrem Baskin Robbin! Yahoooo.... giler gempak ah.... aku pow dia belanja gak. Tak men laa eskrem pop ke, eskrem malaysia ke... nak BR gak. Tak kira....kalau tak majuk 30 jam. Boleh?

Ok, kat atas tu merupakan salah sorang blogger berjaya korang... berjaya mendapatkan 1000 orang follower... pheewitttt! giler ah. dan guess sapa yang ke 1000 tu? Dah mestilah aku. Sebab tu aku berani nak pow dia eskrem BR tu. Korang jangan pow dia pulak. Aku geget korang kalau berani pow dia. Hahahahah. 

Okeh, pada yang berminat untuk jadi YANG ISTIMEWA pada Shafik, korang boleh download borang permohonan kat BORANG PERMOHONAN GIRLFREN SHAFIK KADIRAN. Sila..sila... tiada yuran pendaftaran ye. 


p/s: Shafik, jangan ingat aku dah promote ko means aku tak ingat BR tu yer.... aku tuntut gak! =P


 dapat macam yang kat atas ni pun okeh la...

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search