Aku Pengacara Popiler! Kalah Aznil Nawawi.... heheheh

- 17.43
advertise here
Salam semua

Sumpah sekarang tengah penat giler... banyak kerja perlu diselesaikan. Tak cukup tanah aku berpijak. Mula buat semua perkara seawal 9 pagi dan hanya akan berakhir kira-kira 1.30 pagi. Badan rasa letih yang teramat. Pantang dapat bantal, lena terus. Jadual bulan 3 sangat pack!

12 Mac : Mooting (sapa tak tau mooting meh KLIK SINI )
13 Mac : Pengacara Formal untuk Malam Apresiasi Gemilang Kolej 12 kat Pan Pacific, KLIA


Gara-gara 2 big event kat atas, aku memang busy giler. Nati aku citer lagi pasal Moot tu yer. Btw, doakan aku lancar untuk jadi pengacara dinner kolej 12 tu yer.  Sebab VIP dia Timbalan Menteri Pengajian Tinggi.... so agak chuak sket. Tapi happy bila dapat rangsangan dan pujian dari pelbagai pihak. Alhamdulillah. 

Lagi satu, 18, 19 dan 20 hb ni aku dan member kolej 11 akan buat satu program Bakti Siswa kat sekolah lama aku, SMK Sultan Abd Jalil, Kluang. On that time pun, aku ditugaskan sebagai pengacara kat depan Dato' Jais B. Sarday, ADUN Mahkota, Kluang. Sumpah aku teruja untuk berbakti pada sekolah lama aku!!!! Dan bila balik semula ke KL, 21 ada ujian Land Law.... TAKOT tiber!

Doakan aku ye!





Advertisement
 

Start typing and press Enter to search