Aku Menang Contest Nuffnang Tapi.....

- 01.34
advertise here
Salam semua

Aku tak tau aku perlu bersedih atau ape bila aku bukak email hari ni. Aku sendiri pun tak percaya dengan apa yang aku baca... Kalau korang ingat, aku pernah ajak korang join satu kontest untuk pergi KONSERT HORE-HORE AZNIL kat Taman Titiwangsa pada 12 Mac ni kan. 

SEKALI AKU BERJAYA DAPAT TIKET FREEEEEEEEEE!!!! 


KLIK untuk ZOOOOM in

Pergh, ibarat dapat emas segunung! Aku memang terkebil-kebil baca. Sebab macam tak percaya. Dalam beratus orang yang sumbit entry tu, aku antara 30 orang yang berjaya. Memang tak percaya! Tahniah untuk diri sendiri laa kan! heheheh

Tetapi, 

Ada berita sedih. Aku tak dapat nak pergi KONSERT HORE-HORE tu sebab 12 Mac tu aku ada MOOTING! Mooting tu adalah satu scene dalam Mahkamah dan menyumbang kepada markah exam aku. Makanya, aku terpaksa TAK REPLY EMAIL dari nuffnang tu. Sungguh aku sedih! Dahlah Aznil tu aku punya IDOLA, peluang dah ada tapi aku tak de rezeki. 

Sabor je lah! Jadi pada bloggers lain yang dapat pergi, TAHNIAH yer. Tolong kirimkan salam saya pada AZNIL NAWAWI~ 

melopong!




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search