Rezeki Musim Hujan!

- 04.24
advertise here
Salam semua

Alhamdulillah, rezeki datang lagi. Moga lepas ni makin mencurah lah rezeki aku. Sama mencurahnya macam air hujan yang turun kat bumi Johor ni. Petang tadi, aku diumumkan sebagai salah sorang pemenang untuk MISZ ELLA CONTEST.

Hadiah yang aku dapat ialah........jeng, jeng, jeng!!!!

TARAAAAAAAAAAA.......






eh..eh... bukan..bukan.... hadiah ni bukan milik aku. Aku just dapat saguhati je... Hadiah grand kat atas tu untuk Prince & Princess!!!  Aku punya hadiah worth RM 40 - RM 60. Bangga ni.... banyak tu!

Walaupun kempunan lah jugak nak pakai perfume Georgio Armani ni kan... tapi tetap bersyukur sebab persaingan memang sengit. Semua peserta memang berbakat dan kreatif! Aku antara yang bertuah.Well, terima kasih banyak-banyak pada Kak Chik sebab sudi pilih Adik Coklateyes ni sebagai salah sorang pemenang. Adik Coklateyes doakan, moga rezeki Kak Chik semakin bertambah dan buat lagi contest GRAND macam ni.... 



* untuk senarai penuh para pemenang MARI DATANG BLOG PURPLE KAK CHIK!




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search