Ada yang kurang pada majis perkahwinan mereka......

- 22.04
advertise here
Salam semua




Aku tengok banyak blog yang update cerita perkahwinan antara Ayu Raudhah dengan Zaquan. Memang cun lah pelamin dan baju2 dorang. Tahniah ye pada pengantin. Memang hot.... comel je dua-dua kan. Moga kekal hendaknya...

Tapi....

dalam ramai-ramai dan banyak-banyak gambar tu, aku tak nampak pulak gambar Rita Rudaini. Hubungan Rita kira sebagai biras Ayu kan.  Aku just nampak suami dia je.... Aidil Zafuan. Setahu aku lah kan.... dorang masih suami isteri lagi kan? Aku tak berapa nak update sangatlah dengan masalah perkahwinan artis-artis ni sebab almost the same...




Jadi pada sapa-sapa yang berada di lokasi kejadian, yang ada ternampak kelibat Rita atau ada gambar Rita ke, janganlah simpan n peram je.. share lah sikit. Yer lah, mana lah tau, dengan terbinanya sebuah lagi masjid ni dapat menjernihkan sebuah sillaturrahim. Lagipun, aku rasa rindu nak tengok Rita Rudaini.... cun kan dia! Manis je... setaraf kot dengan Rozita dan Ayu! 

Well, ada sapa-sapa yang leh bagi info?
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search