Sapa Ada Boifren? Best tak?

- 08.17
advertise here
Salam semua



Best tak ada boyfriend? Hahahahaha! Soalan aku tak boleh blah kan? Mana taknya... aku rasa cam best je ada boyfriend. I mean someone who loves and take a good care of you. So sweet kan....  Rata-rata blog yang aku jalan-jalan kan, mesti ada letak cerita buah hati pengarang jantung dorang. Pastu kat sidebar tu, mesti letak gambar si dia. Bagi title, GULA  HATI, CINTA MATI, PENGARANG JANTUNG, MR.RIGHT, MR. NICE GUY and what so ever lah kan.... Fulamak..... jeles i nyah!!!Kadang tu, aku teringin gak rasa cam tu. Ada seseorang yang boleh jadi tempat mengadu masalah. Berkongsi cerita dan segalanya lah. Kira cam jadi sumber kekuatan kedua lah kan. Mesti seronok kan. Siries lah kawan, aku tak pernah bercinta! Admire orang penah lah. Tapi tak terkeluar pulak nak luahkan. Maklumlah, sedar diri kan... banyak kekurangan. Heheheheh.... Lawa tidak, kaya pun tidak, pandai jauh sekali lah, apa je yang aku ada? hahahah ayat aku pasrah ni! 

Tapi ada jugak yang cakap kat aku. "Ten, lebih baik hidup sorang atau berkawan je tau daripada sakit bercinta. Seronok memang lah, tapi tu time baru-baru. Nanti bila dah lama sikit, ada problem sikit. Payah ten!" Huuuu...ngeri jugak aku dengar. Ada yang sengsara ke bila bercinta? Ada yang menangis air mata darah ke bila bercinta? Aku tak tau.... aku ingat semuanya happy!

Walau apa pun, aku tetap bersyukur dengan mereka yang ada di sekeliling aku. Sentiasa memberi aku semangat dan nasihat. Menegur mana yang salah. Mendengar keluhan dan masalah. Pada aku, aku serahkan semua pada Pencipta. Insya-Allah jodoh ada di mana-mana. Cuma cepat atau lambat je kan. Tapi, aku teringin beb.... nak rasa feeling-feeling ni. Adoyai! Hahaahaha... tak lah aku melawak je. Aku tak lah desperate mana. Cuma kadang-kadang suasana yang menyebabkan kita pikir bukan-bukan. Aku okeh jer!

Untuk semua kawan-kawan aku yang dah berpunya, aku nak doakan korang kekal sampai ke alam perkahwinan. Dah dapat tu, jaga baik-baik tau. Yang penting, pandai-pandailah jaga diri dan maruah keluarga. Jangan nakal-nakal. Berkawan biar beribu, berkasih biar satu! 






Advertisement
 

Start typing and press Enter to search