Tiga Plus Satu! ( Lucky Follower, Blog Review & Award )

- 08.35
advertise here
Salam semua

Apakah perasaan anda bila blog anda di reviewed @ ditinjau ? 

Sudah semestinya lah kan.....


BANGGA & TERHARU  

iyer.iyer.sumpah. itulah perasaan aku!
sangat-sangat besar hati bila aku terpilih sebagai 
FOLLOWER BERTUAH yang ke....
(korang rasa berapa)

...100...
(salah)



...200...
(pun salah)



...400...
(lagi lah salah)








jawapannya


..............600..............


FULAMAK!  Blog sapa lah yang dah ada follower jejak 600 tu?
Meh sini korang. Meh sini rapat-rapat. Meh dengar dekat-dekat. Meh kita pakat terjah BLOG dia


blog cik annenyss ni sangatlah comel. lagi-lagi aku suka tang "I SCREAM FOR AN ICE CREAM". gilak comel laaa dia jerit! Adik manis yang tengah attend SPM ni, siap buat sati entry lagi
aku.


dan sebagai penghargaan daripadanya, 
dia dah anugerahkan aku satu award


time kasih.time kasih.time kassssseeeeeeeeeh! 



kata orang
" Orang berbudi, kita berbahasa. Orang memberi, kita merasa"
Jadi, dengan pantas kilatnya, aku jugak nak bagi 'something' 
pada tuan tanah nama CIK ANNENYSS. harap sudilah ambek ni yer....




ni je lah yang mampu diberi. tak seberapa. tapi for surelah
 CUKUP BERMAKNA.

once again, thank you so much for ur kindness & all the best in ur SPM!

see you in IPT!
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search