Tag Haris Khairuddin

- 01.43
advertise here
Salam semua

Seperti yang ramai dah tau, keluarga aku sekarang sedang berdepan dengan satu ujian dari Sang Pencipta. Insya-Allah doa dan sokongan semua pihak memberi aku inspirasi dan semangat untuk berdepan dengan semua perkara. Aku juga faham bahawa Allah memberikan ujian yang mampu untuk ditanggung oleh hamba-Nya dan Dia tak kan sekali-kali memberi ujian yang menyusahkan & menyukarkan hamba-Nya. Sebab tu lah aku kena pasrah dan hadapi semua ni dengan senyuman dan keredhaan. Terima kasih banyak-banyak aku ucapkan pada semua bloggers yang memberi sokongan, kata-kata perangsang & mendoakan ayah aku. Harap ada kebaikan yang diperoleh dengan mendoakan orang yang sakit.

Hidup perlu diteruskan. Memang aku ibarat patah kaki bila ayah terlantar. Tapi, aku tak boleh patah semangat sama. Kalau aku asyik menangis, takde apa akan berubah. Lebih baik kita mulakan & belajar hidup berdikari. Sebab tu lah, aku buat entry ni untuk lunaskan hutang tag aku pada rakan bloggers nama EN. HARIS KHAIRUDDIN . Sorilah, lambat buat tag sebab sibuk uruskan ayah! maaf ye!

1. Adakah Anda Rasa Anda Hot?


HOT... of coz laa darling. Lebih panas dari goreng pisang panas tau! 


2. Update Wallpaper Anda Guna Sekarang


sila cakap: "Alolololo comelnyerrr!~"


3. Cerita Pasal Gambar Ini?


Cerita? takde pe yang nak diceritakan. aku suka gambar ni sebab dia nampak je ganas tapi sebenarnya dia comel. Ala-ala aku gtew! hehehe


4. Kali Terakhir Makan Pizza?


Mungkin 2 bulan lepas kot. Masa tu sebelum cuti study week. Makan kat bilik je. Buat delivery ngan Piqa & Haniey! Tapi aku lebih suka meatball baked cheese ngan sos tomato! Lazat!!


5. Lagu Terakhir Anda Dengar?


Aku Harus Jujur by Kerispatih. Really loves this song. Sangat awesome laaa uolls!


6. Apa Yang Anda Buat Selain Selesaikan Tag Ini?


Jaga ayah aku yang sedang terlantar sakit. Nak buat tag ni pun makan masa 2 hari tau. Sebab baru je nak buat, ayah panggil nak apa-apa. hehehehe beselah, orang kuat!


7. Selain Nama Sendiri, Anda Dipanggil Dengan Nama Apa?


Ateen - family panggil
Mak ngah - Yaya panggil
Ten- Piqa (my beloved roomate) panggil

8. Tag Lagi 5 Orang


1. Liana Ryan
2. Nur Amalina Kamarudin
3. Faris Aiman
4. Ika
5. Ainismaira




9. Siapa Orang No. 1 Dengan Anda?


Kawan blogger lah... tak kan skandal plak! haaaisssh

10. Katakan Sesuatu Pada Orang No. 5


Ainismaira: "apasal blog awak comel sgt? penuh dengan benda-benda comel! geeerrram saya!"


11. No. 3 Ada Hubungan Dengan Sape?


Ada hubungan special dengan Atira Wahid


12. Bagaimana Pula Dengan No. 2?


Tak pulak dinyatakan.... jadi aku tak tau lah dia sedang berhubungan dengan sapa.

13. Kata2 Cinta Pada Orang No. 4?


fuhhhh nasib baik pempuan, jadi kata2 cinta aku ialah " I Love U-Lah!"


14. Berikan 4 Fakta Yang Anda Tahu Tentang Orang Yang Anda Tag?


4 fakta? apasal sikit sangat. aku ada banyak fakta tentang mereka-mereka yang bertuah yang aku tag ni. Tapi aku malas lah nak taip sebab banyak keje. so boleh tak korang just pegi je blog dorang! senang kan. click je nama mereka ni....







psssssttttt:   dikesempatan ni, aku nak mohon beribu maaf lah pada ABG HARIS (terus abg! hehehe) sebab menangguh tag ni untuk sekian lama.  Ampun ye... nati sy belanja makan kat UM!

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search