Seratus Lagi!

- 19.21
advertise here
Salam semua.

Aku sangat suka main dengan nombor. Bukanlah ada maksud apa-apa, cuma kadang-kadang ada nombor yang bermakna pada kita kan. Aku takdelah spesifik nombor yang aku suka. Tapi kalau dulu masa aku selalu join pertandingan pidato @ public speaking ke, aku suka sangat jadi peserta  no 2 atau no 5. No 2 sebab aku anak nombor dua dan 5 sebab aku lahir bulan 5. Hahahah.... gtew je. takde pe pun yang best. Dan kalau family number plak, kiteorang prefer 3 dan 6.

BTW, ni haa nak bangga sket ni... hehehe! Alhamdulillah, semalam dok jalan dari blog ke blog sambil promote entry baru, aku nampak ada satu blog yang followernya 99 orang! Korang rasa apa? Mestilah aku klik button FOLLOW tu. Sebagai sokongan dan untuk menggembirakan hati dia. Orang kata, utk dapat 100 follower pertama bukan mudah, sebab di situlah kepercayaan & minat orang lain bercambah untuk ikut blog kita kan....
Dan, disebabkan itu, the blogger give me an award. Thanks ya!

THE BLOG'S OWNER : SAIAZUAN




To: Saiazuan


Teruskan usaha dalam dunia blog


Buat entry yang best-best


Keep in touch dengan semua bloggers


Proud of Yourself, because

YOU ARE ONE OF THE MALAYSIAN BLOGGERS




sekali lagi, terima kasih banyak-banyak sebab sudi buat award ni untuk aku!

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search