Aku Blogger Aktif

- 21.43
advertise here

Salam semua. 

Aku nak join satu assignment yang dianjurkan Incik Arif. (jangan malu nak klik & join) Jadi  malas nak bebel panjang. Jom...

1. Pasang Header ni: 



2. Nyatakan di mana rumah korang?

Rumah saya terletak di Latitude 2.021 dan Longitude nya ialah 103.551. So, sapa yang berhajat nak meminang  beraya, sila guna pakcik google yang bijaksana tu ye & Selamat Mencuba! (oh sungguh kejam!)

3. Berapa kali sehari korang update blog?

Depends on my situations & idea lah. Kalau idea tu mencurah macam air paip, banyak kali jugak lah. Tapi kalau tiba-tiba black out. Harap maaf. Sila cuba lain hari atau lain tahun.  Kadang tu sampai berminggu tak hupdate langsung. Biasanya aku hupdate time cuti semester ataupun kalau di kampus tu, masa hujung minggu lah. Sebab, kalau nak buat hari-hari.... jawapannya memang aku kena HALAU + KICK OFF dari kelas tutorial aku! Mampus den!

4. Nyatakan apa yang bestnya blog korang?

Best atau tak tu sebenarnya bukan dijudge oleh tuan punya blog. Sebab, semua tuan blog akan cakap blog dia DEBEST kan. Bagi aku, setiap blog ada BEST nya tersendiri. Pada mata aku lah, blog aku ni BEST tang susun atur perabot dalam blog. Aku tak berapa pebret sangat kalau blog terlalu penuh dengan widget atau iklan. Aku lebih prefer simple & smart style. Cara ni akan memudahkan readers utk baca entry & senang cari shoutbox untuk tinggalkan jejak. Lagi satu, BESTnya (maybe) blog aku ni dari segi entry. Kebelakangan ni, aku cuba ubah sikit style penulisan blog aku. Aku nak share dengan readers tentang hal-ehwal undang-undang di samping berani untuk bersuara dalam menjamin hak masing-masing. Dalam pada tulis entry tu, dapat jugaklah aku amalkan & refresh apa yang aku dah belajar kat fakulti tu. Aku sangat seronok bila readers bagi pendapat dan share pengalaman dorang. Bila macam tu, aku rasa tujuan aku berbloging tercapai sebab ada connection between one and another!

5. Beri 5 blog terbaik pilihan korang?

Fuh memang banyak ni kalau nak dilistkan. Tapi, dah dimintak 5 je kan... jadi, saya yang menurut perintah. Untuk list kat bawah ni, saya pilih berdasarkan blog yang selalu sy ziarah & sedap bila baca entry2 mereka! Korang bleh klik kat banner bawah ni untuk terjah blog mereka!

(SATU) 


(DUA)


(TIGA)


(EMPAT)


(LIMA)


6. Jadi ahli KELAB BLOGGER AREF 7 di FB 

7. Dan finally dapat award ini.... thank you so much!



Yeyeyeh! dah siap. Jadi kepada pakcik Aref, kita sekarang dah jadi member Forever lah yer. Keep in touch darling. All the best in ur blogging carrier!http://mencariisteri.blogspot.com/
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search