ITU INI SANA SINI LUCKY DRAW

- 11.22
advertise here
Salam semua.


Semakin lama, aku rasa aku dah boleh terima lah yang aku ni macam KUREEENGGG sket LUCKY dalam bab contest-mengontest atau pun segala macam give-away ni. Kena mandi bunga ke hape aku ni? Bagi buang sket bad luck tu. Ah... peduli hape aku! Itu semua kurafat lah! Insya-Allah kalau dah rezeki tak kemana kan....


Dan dengan semangat dan sisa-sisa gigih, aku teruskan gak usaha nak masuk Lucky Draw ni...





syarat -syarat senang jer
korang semua mesti ada blog
* buat satu entry pasal lucky draw nih + letak banner yg kat atas tuh
* follow blog tersebut
* tinggalkan jejak komen anda kat entry  and link back

btw, paling menarik part ni lah

cabutan dibuat mengikut 12 jenis hadiah yang telah disediakan

12 korang! 12 hadiah! memang aku harap sangkutlah satu nama aku. Aku geram tgk hadiah2 menarik dia bagi. Jadi, sekali lagi... wish me all the best ya!


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search