it's Done bebeh

- 02.58
advertise here




fuh2... aku baru lepas buat sikit renovation pada blog aku ni. macam yang aku penah cte la kan...aku ni jenis yang cepat  boring. tengok je laa aku punya templates. kadang tu hari ni aku tukar, esok lusa aku dah boring dan mula lah dok depan lappy lama-lama and buat kerja-kerja kontrak! but for this templates, aku buat tak sampai 3 jam pun. just ubah sikit-sikit apa yang patut dan taraaaaa..... Alhamdulillah. berbaloi gak guna templates ni sebab setiap partition yang ada, nampak kemas. another thing, aku gak nak try guna photoblog which is each entry aku nak showed up pic yang aku upload tu. sebabnya... aku perasan yang setiap entry yang aku submit mesti aku bubuh 1-2 gambar. jadi rasanya nak ubah selera la. setiap post aku attract by photo! 

cuma, ada satu je yang aku rasa cam tak besh. Header yang aku pnah buat, terpaksa aku simpan dlu. untuk templates ni, header tu tak sesuai letak kat tempat yang sepatutnya. bila letak, tak fix and nampak janggal. so aku decide, aku terpaksa kuarkan dulu header tu. nanti bila dah jumpa templates yang sesuai, aku guna balek header tu. maaf ye MR. H.... I love you so much taw!'






Advertisement
 

Start typing and press Enter to search