U CAN DO IT BLOGGERS!

- 11.33
advertise here
SALAM SEMUA......

baru balik dari BLOG JOG... wah wah wah! mengancam seyh blog-blog rakyat Malaysia! meriah dan happening aaaa dunia blog Malaysia... bangga dengan semua Bloggers sebab kreatif dan bijak mengekspresi idea anda!!!! TAHNIAH!

dalam dok blog jog sana, blog jog sini.... rasa chuak plak dalam diri aku ni ha.... mana taknya. exam dah makin hampir. tak jauh tu haaaaaaa...... dah dekat simpang je! (around corner...translate dr english). tapi aku lom sentuh lagi ni buku! hehehehe... maybe sebab aku dah stick dalam pala otak kot yang aku nak rest utk beberapa hari than barulah nak study! 

maklumlah mood aku study belum sampai lagi ni. mana ntah peginya. tapi jangan leka sangat! nanti ada gak yang terlena dan tersedap. jadikan pengalaman sebagai pengajaran. walaupun semester ni, aku just exam 2 paper je tapi tetap kena naikkan pointer! 

so, 
~KEPADA SEMUA BLOGGER YANG AKAN / SEDANG MENDUDUKI PEPERIKSAAN, 

GOOD LUCK & ALL THE BEST! DOAKAN KITA SAMA-SAMA BERJAYA UNTUK CAPAI CITA-CITA~


* nanti lepas exam kita blog jog sama-sama!

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search