BARU NAK HUPDATE DENGAN BENDA BARU!

- 09.10
advertise here
Salam semua.... 

yer.yer saya taw.... dah berkurun dah aku tinggalkan blog ni kan...
alaaa nak buat macam ne... dah memang aku busy. banyak gler assignment yang aku  kena submit by end of october... jadi nak tak nak tepaksa laa aku lupakan jap blog ni. bukan lupa sebenarnya... tapi letak tepi jap! hehehe... SORI LAA READERS!

disebabkan aku dah lama sangat aku tak update blog ni kan. mesti ramai yang tanya skrang pe cer ngan hidup aku kan??? (ada ke yang nak taw pasal hidup aku?) oh... ada2 .... ada 2 orang angkat tangan kata nak taw... thank you2.... hehehe.... For uolls punye informasi... aku skunk dalam syurga... hehehe!! tak pcaya?? aku kat umah laah. cuti untuk study week. tapi dok tibai balek umah kan... bese lah! lagipun lepas gian nak main mini laptop HP+ WiFi at home yang aku dapat dari promotion TM... meriah uolls...dengan kelajuan internet 100 kuasa kuda...heheheh!!! well senang cite... mana-mana i duduk pun i online okeh. kat dapur, nak cari resepi pun senang. just GOOGLE! kat bilik, nak cari lagu ke, nak donload muvee ke, nak cari gambar korang pun pantas. tak laa macam siput babi jer internet!


lupa plak nak habaq mai kat korang-korang semua.... actually aku bukan lah tergolong dalam anak orang kaya yang mampu beli 5-6 bijik laptop. sebenarnya, laptop yang baru aku guna ni... adalah daripada satu promotion TM pada student2 IPT 1st & 2nd year. nama promotion ni, STREAMYX COOL UNIPAC. sangat berbaloi uolls! sumpah! aku ada dengar yang promotion ni tak ramai student yang dapat taw, mungkin ada sedikit kekurangan kot kat bahagian promotion! ataupun, student2 ragu2 takut ada hidden costs. maklumlah... persepsi masyarakat kita.... "MANA ADA BENDA FREE,
 MASUK JAMBAN PUN BAYAR OI~" 





tapi, untuk promotion ni memang betul laptop tu free tapi as usual laa kita kena ikat contract untk langgan streamyx for 1 year with minimum cost RM 38/month! dan aku pilih promotion ni sebab, before this aku bayar stremyx RM 104 / 512kb tp skrang RM68/1G. so blh jimat kan!


well, unfortunately.... promotion ni dah habis..... so kepada sesiapa yang teringin nak dapat laptop free... rasanya ada satu lagi promotion TM. yang pasal promosi 1Malaysia tu... tapi tak sure laa pulak promotion tu camne.... kalau nak 1000 daya!!!!!






weeeweeet~ nak tayang sket laa miss HP Mini.
 WELCOME TO THE CLUB!







Advertisement
 

Start typing and press Enter to search