Saya Janji Tak Curang Lagi (Pengakuan Berani)

- 08.20
advertise here
Kehadapan Suami Skandalku, En. NUFFY.


Saya dengan suci hatinya memohon maaf kepada awak ,
saya taw selama ni saya curang.
tapi SUMPAH sayang!!!! 
saya tak perasan. saya tak penah main-main mata dengan orang lain. tapi orang tu yang OFFER saya! 


dan disebabkan saya pun "Gatal-Gatal"....... akhirnya saya telah  DITALAK 3  dibuang status oleh En. Nuffy! 




SETELAH BEBERAPA BULAN......Akhirnya......






Alhamdulillah~!!!! 
saya dapat balik status GLITERATI saya setelah ditalak  oleh En.Nuffy. Lama jugak sy Curang. tapi SUMPAH awak...saya tak perasan! saya buat sesuka hati saya. maaflah awak. saya tak sengaja. saya janji lepas ni saya setia pada awak ye! 
LUPAKAN YANG LAIN! hehehehehe..... 




Yang ikhlas menyayangi dan sentiasa setia pada awak
En.Nuffy!




-fateen innanie-
isterimu   skandalmu







Advertisement
 

Start typing and press Enter to search