Dah 10 bulan berlalu

- 08.02
advertise here
Salam semua....
okeh. fine! kalah lagi untuk kesekian kalinya! BELUM ADA REZEKI~ hehehe beselah! nak sedapkan hati! 
KECEWA??? yerp of coz... but not too much! btw, CONGRATULATION to all the winner!!!!  memang anda layak untuk menang!!! kompem senyum sampai telinga kan bila dapat taw yang korang semua menang kontest! mesti excited giler tunggu posmen hari-hari..... pantang dengar bunyi motor ala-ala posmen.... ZOOOOOM.... berdesup lari.... tgk kalau-kalau ada bungkusan untuk si pemenang! biasalah! adat orang menang! 


once again, CONGRATULATION!!!!


okeh.... Alhamdulillah, sekarang kita dah masuk bulan Oktober. Bulan ke sepuluh dalam setiap tahun. That's mean, just 2 months left before we meet a new year! fuuuuh!!! sungguh pantas masa berlari.... dan aku masih tak sempat mengejarnya! mungkin disebabkan jisim yang agak padu pada badan! hahahaha!WATEVA~


dan bagi seorang pelajar seperti aku, Bulan Sepuluh ni seolah-olah lebih pantas berlalu dari bulan-bulan lain. Setuju tak???? Kenapa?? korang tanya kenapa aku keluarkan statement cam tu? 


THIS IS BECAUSE......


BULAN SEPULUH NI, ASSIGNMENT, PRESENTATION, PROJECT PAPER and segala macam bentuk kerja mesti disempurnakan! 


Mak ooooooiiii..... tak menang tangan aku dibuatnya. Umpama dapat tempahan sate panas! 
(gulp! SATE....dah lama aku tak makan sate~ NGIDAM oooooo!) 


bila aku tengok pada personal takwim aku..... fuhyoooooooo berderet-deret nombor yang berwarna merah menandakan aku dah dipinang   sangat busy hari tu. 


for this month, aku kena submit 2 assignment


1. Criminal Law - Strict Liability / Tanggungan Tegas
2. Land Law - Perkembangan Undang-Undang  bagi peruntukan Akta Orang-Orang Asli 1954 


additional for land law : kes sebanyak 217 muka surat iaitu Kes Mabo & Others v. Queensland ~ huh memang gigih laa aku nak membacanya!


takpe....takpe... itu kan asam garam seorang mahasiswa! cewah! 


hah~ sebagai bahan bukti, disini aku kepilkan upload desktop screen aku. tapo korang fokus laaa kat schedule kanan tu ye~ amacam FULLY BOOKED tak?

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search