Pelik, Ibu Posting Foto Menyusu Anak Sambil Buang Air Besar Dikecam.

- 23.00
advertise here

Ibu bernama Elisha Wilson Beach mendapat kecaman dan protes keras dari pelbagai pihak. Sebabnya, isteri pelakon TV bernama Michael Beach ini menghantar foto sedang menyusukan anaknya sementara dia menggunakan tandas. 

Dalam foto tersebut, Elisha menuliskan keterangan, "Inilah aktiviti ibu, dan apa yang kami lakukan tidak sebaik kelihatannya. #momtruth Apa yang boleh anda katakan?" dikutip dari Daily Mail, Selasa (21/4).

 Malangnya, foto itu menjadi kontroversi dan berbalik menyerang Elisha. "Aku tidak akan pernah menyusukan anakku di tandas. Perkara ini sememangnya tidak bersih," tulis Amanda Martin. Adapun netizen lain juga mengecam tindakan Elisha tersebut. "Bagaimana boleh kamu menyebut foto  bagus ini .

 Foto ini sangat tidak baik." Ada lagi yang menambah "Apakah kamu akan mengizinkan pasanganmu mengambil gambar dirimu ketika sedang di tandas? Selepas itu berkongsi di media sosial sehingga banyak orang tahu?" Menanggapi komen condong tersebut, Elisha membalasnya dengan kata-kata. "Inilah kenyataannya dan banyak ibu yang melakukan perkara seperti ini sekarang.

 Segala sesuatu yang berkaitan dengan keibuan tidak selalu bagus dan inilah yang membuat momen yang indah." Meskipun dikecam, namun ada juga yang menyebut aktiviti Elisha itu sebagai realiti sesungguhnya yang dinafikan oleh wanita kebanyakan. "Untuk orang-orang yang menganggap ini menjijikkan, kebanyakan orang memberus gigi mereka dan meletakkan berus gigi mereka di bilik mandi. Bagaimana menyusukan di tandas dianggap menjijikkan sedangkan hal tersebut tidak?"
Advertisement
 

Start typing and press Enter to search