Sewa Papan Iklan Untuk Cari Calon Suami

- 21.23
advertise here

Wanita yang dikenali sebagai Huang Lijuan mempunyai cara yang unik untuk mencari calon suami. Dia dikatakan dengan rela hati telah menyewa sebuah papan iklan besar bagi mencari calon yang sesuai untuknya. Biasalah, wanita yang sibuk dengan kerjaya susah nak dapat jodoh.

Katanya "I have a house, car and savings... looking for Mr Right and a happy 2014," says the caption. The paper quoted her as saying any potential partner "must be clean, positive, caring towards parents, responsible, although handsomeness is not a prerequisite"

Syarat nak jadi suaminya mudah je. Katanya lelaki tersebut mestilah seorang yang pembersih, positif, hormat dan sayang pada orang tua, bertanggungjawab dan handsome tu bukanlah syarat yang perlu ada. Agak-agak berani tak promote diri macam ni? Mana tahu ada yang berkenan nanti :)


Walaupun perempuan dah bagi lampu hijau, rasanya ramai jugak lelaki yang takut nak luahkan perasaan. Oh, sebab takut kena reject eh? Bagi aku, kalau dah terpaut hati tu, luahkan je pada orang yang minat tu. Soal dia reject atau terima letak tepi. Yang penting luahkan apa yang tersimpan dalam hati . Jangan main-main dengan perasaan..makin lama simpan makin parah.

Good luck kepada siapa-siapa yang nak meluah perasaan tu..fighting !!
 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search