Mudah Je Nak Mengayat Perempuan

- 18.00
advertise here

Man (bukan nama sebenar) adalah seorang pekerja swasta yang kerja dia mengadap laptop tiap-tiap hari. Masuk je office, terus bukak laptop layan facebook. Bila bos lalu, buat-buat sibuk taip kertas kerja. Sedang dia asyik dengan facebook, tiba-tiba dia nampak seorang gadis cantik. Sekali tengok muka dah nak iras Neelofa, memang cantik la. Terus dia request add gadis tu.

Dipendekkan cerita, Man pun cuba mainkan peranan dia sebagai lelaki kaki ayat. Bila dah request tu approve, mula la dia menyusun ayat nak berbual dengan gadis tu.
 

Man   : Hai awak..thanks sebab approve saya.
Gadis: Ok.......
Man   : Saya nak bagitahu ni yang saya ada download gambar awak.
Gadis : Nak buat apa dengan gambar saya?
Man    : Saje je nak tunjuk bukti kat kawan-kawan yang bidadari itu wujud.. :)

Gadis : Mana ada, saya biasa je la..hehe..pastu bla bla bla.......*hati dah berbunga-bunga*


Lelaki : Awak, boleh pinjam gunting tak?
Gadis : Nak buat apa dengan gunting saya?
Lelaki :Saya nak gunting hati saya dan lekatkan dekat hati awak.
Gadis : *dalam hati* auwwww...meowwwww..so sweet :)

Pada gadis-gadis, sila jangan 'terbang' bila kena ayat macam ini :)


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search