Sebab Mak Ayah Cinta Putus

- 00.27
advertise here

SITUASI 1 
Semalam ada kawan aku mengadu pasal relationship dengan girlfriend dia. Dia dengan girlfriend dia ok je..tak ada masalah. Cuma yang bermasalahnya ialah mak ayah girlfriend dia tu. Katanya keluarga girlfriend dia suruh dia putuskan hubungan mereka sebab tak setaraf..tak tahulah tak setaraf dari segi mana. Terkejut jugak aku dengar.

SITUASI 2 

Yang ni dah lama berlaku..kes pun hampir sama jugak. Kawan aku ni bergaduh dengan ex-girlfriend dia sebab ex-girlfriend dia kantoi SMS dengan lelaki lain. Bayangkan tengah dating pun sempat lagi bersms dengan orang lain. Seminggu jugak la diorang tak contact. Dan selang beberapa hari ex-girlfriend dia hantar SMS cakap nak putuskan hubungan tu sebab mak dia suruh.  

Aku rasa sebab-sebab keluarga lelaki/perempuan tak terima korang kerana pada pandangan mereka korang :

1. Tak setaraf dari segi nama,pangkat dsb.
2. Sebab negeri tak sama.
3. Diorang dah ada jodoh sendiri.


So, pandai-pandai la ambik hati mak ayah pasangan korang ye. Aku pun takut jugak ni :)

Entri lain yang anda mesti baca :



Advertisement
 

Start typing and press Enter to search