Ramai Blogger Tukar Nama Blog Jadi ' ! '

- 06.10
advertise here
 
Bila tengok dekat blog list aku, ramai blogger yang tukar atau tambah nama blog diorang dengan meletakkan macam-macam tanda sebelum nama blog diorang. Ada yang tetap maintain nama blog diorang tanpa tukar apa-apa dan ada jugak yang meletakkan tanda seperti ♫ ❤ (。◕‿◕。) ツ di depan nama blog. Tapi untuk naikkan trafik, aku suggest lebih baik korang letakkan tanda seperti '!' di depan blog. Cuba tengok ni.

Blogger yang letak tanda '!' 
 
 
Nama blog yang letak tanda " ! " akan berada pada LIST PALING ATAS sekali. Secara tak langsung, peluang korang untuk dapat trafik daripada followers dan visitors adalah sangat tinggi.

Blogger yang tak letak tanda langsung 
 
 
Nama blog yang tak letak apa-apa tanda akan berada pada LIST MENGIKUT KEDUDUKAN ABJAD. So, kalau blog korang start dengan nama A, mungkin berada di tengah dan yang nama Z mungkin berada di bawah.

Blogger yang letak tanda '☺☮ ☯ ☠ ♫ ❤ (。◕‿◕。) ツ ☆ εїз'
 
 
Nama blog yang letak tanda '☺☮ ☯ ☠ ♫ ❤ (。◕‿◕。) ツ ☆ εїз' akan berada pada LIST PALING BAWAH sekali. Ini bermakna kemungkinan nak dapat trafik daripada followers dan visitors anda adalah kurang. 
 
So, memang terbukti la NAMA BLOG memainkan peranan penting untuk mendapatkan traffic atau reader ke blog kita. Yang dah tukar bagus la. Yang belum korang boleh la cuba. Aku dah tukar nama blog aku jadi "! ! Nick Nashram ! !"..hehehe..goodluck :)
 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search