Palsu

- 05.02
advertise here
As Salam semua

Tak sangka pulak aku rupanya kes yang aku kena tu, bukan aku sorang. Rupanya ramai lagi blogger yang seangkatan yang turut ditampar. Sapa tak panas hati kan kalau blog milik kau, yang menjadi sumber inspirasi, diari luahan suka duka hati kau orang kutuk. Kalau kutuk senyap-senyap atau personal takpe. Ini kutuk terang-terang. 

Actually, aku ada terfikir jugak memang sahih ke budak tu yang tulis comment macam tu kat blog aku? Ye lah kan, hati manusia mana sama. Sedangkan rambut jugak lain kaler. Tapi tu lah... terlajak perahu boleh undur, terlajak kata badan merana.

Akhirnya, sangkaan aku tepat belaka....

The owner of the blog buat kenyataan yang menafikan komen yang diberikan di shoutbox aku semalam bukan dia punya.... SILA BACA SINI

So, kalau dah dia kata bukan dia.... aku pun takde masalah nak maafkan. Sebab bukan dia kan dia kata.  Tak kan aku nak cakap tuduh mati-mati kata dia yang buat. Tak tahulah, jembalang mana yang dah advanced pandai guna internet dan berblogwalk bagai... 

To Tyrra, kalau itu bukan awak, akak syukur sangat-sangat. Akak pun mintak maaf, since I'm a lil bit harsh with you dear. Ye lah, kalau awak di tempat akak pun akak rasa awak melenting kan... so sama-samalah kita mintak maaf. Kita doakanlah orang yang buat pedajal kat nama awak tu berhenti dan mintak maaf pada awak!

and finally....


To that haters yang penakut lagi pengecut....

You are NOTHING for me and please STOP you super duper silly comment!




Terima kasih ;)



p/s: Case closed! 

Advertisement
 

Start typing and press Enter to search