Gadis Ini Pandai Terbang! [Sila Bantu Blogger Mrs.VIP]

- 09.47
advertise here
As Salam semua

Gadis sesat

ustaz : awak dari mana sebenarnya
dia : saya dari german, saya belajar di unversiti kehidupan.bla bla bla....saya ni ada kungfu, saya pernah belasah 5lelaki india. saya pandai terbang, adik beradik semua lelaki.

bila keadaan nampak mengarut sangat kami decide bawa ke balai untuk settelkan.

saya , ayah, ustaz dan dia. kami berempat ke balai.

sampai dibalai kami terus di bawa ke bilik siasatan. sarjan menyoal tanpa henti, kadang2 dia geleng kepala sebab keadaan budak ni mcm sakit.  apa yang saya boleh simpulkan disini katanya die penah masuk hospital sebulan.tapi xcakap hospital apa sakit apa. katanya dia ada darah bangsawan, keturunan diraja brunei. dia boleh becakap dengan alam bunian dan boleh nampak hantu. katanya dulu penah ke tahfiz tapi sehari aje sebab kena halau DENGAN HANTU.bila dah mengarut sgt polis minta dia berhenti bercakap. 


Mula-mula plan nak post entry lain, tapi bila mengenangkan salah sorang teman blogger Kak Zetty tengah buntu dah perlukan bantuan... hmmmm aku consider dulu entry ni. Eh, korang juga kena bantu sama tau. Kan ringan sama dijinjing, berat sama dipikul. 

Kalau nak tahu kisah selanjutnya, KLIK SINI. Bantu Kak Zetty jom. Mana tahu, ada info atau mana-mana pihak yang juga ada pengalaman sebegini. Memang budak ni macam ada something wrong some where, tapi tak kan nak dilepas gitu je kan. Takut nanti lain pulak jadinya kalau orang yang tak bertanggungjawab jumpa. Kesian dia. Hidup dalam dunia sesatnya... 

Moga ada jalan dan pertolongan dari Allah buat usaha Kak Zetty ni. Amin



p/s: Kelakar jugak kalau layan orang mental ni


Advertisement
 

Start typing and press Enter to search