Ditampar

- 09.52
advertise here
As Salam semua

Mula-mula niat di hati aku nak update pasal benda yang baik-baik. Yang menyenangkan hati malahan menenangkan jiwa. Tapi tu lah, memang wujud orang yang tak boleh tengok orang lain senang. Kalau korang perasan, quiet long jugak aku tak update blog dan beronline. Keterbatasan WiFi membantutkan segalanya. Than, hari ni aku baru nak online dan update blog since I've bought something to make my life more easy suddenly someone post this at my blog...



Well, what do you think? Hurmmmm.... marah? Sedih? Suka? Bangga? Geram? Tak pelah. Itu opinion dia. Masing-masing ada pendapat sendiri kan. Nak suka atau tak suka, itu semua pilihan dia. Mungkin di mata dia, blog aku sebegitu. Tapi di mata aku, blog yang buruk ni dah cukup membanggakan aku. 

Cuma, aku rasa Tyrra kena belajar sikit lagi. Belajar skill untuk menegur tapi tak menyakitkan hati orang lain. Belajar macam mana nak jaga maruah dan nama baik orang lain. Yang paling penting, belajar macam mana nak hormat perasaan orang lain. Sebab dalam dunia ni, memang kita diberi pilihan untuk suka atau tidak sesuatu perkara, tapi kita takde pilihan dalam menjaga perasaan orang lain. Suka atau tidak, jangan sekali-kali mengguris hati orang lain. 

Tapi takpelah, maybe blog Tyrra cantik. Jom usha blog dia kat sini.




p/s: For my dear Tyrra, thanks a lot for your compliments. I will consider it soon! ;) 




Advertisement
 

Start typing and press Enter to search